لوگو -اپل ایدی

بست اپل آیدی

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
دی 20, 1402

ساخت اپل آیدی یا خرید اپل آیدی ؟

لیست مطالب

ساخت اپل آیدی یا خرید اپل آیدی ؟ اپل آیدی شناسه شما در میان دیگر کاربران شرکت اپل است، مانند شماره تلفن که هر شماره مختص هر شخص می‌باشد، appleid نیز مختص هر شخص است. کاربرد اپل آیدی این است که هر محصولی را که از شرکت اپل خریداری می‌کنید را بتوانید با شناسه خود مدیریت کنید.

  1. با اپل آیدی ، در صورتی که از اپ استور بروی گوشی آیفون ( فروشگاه نرم افزار اپل ) اپلیکیشنی را خرید کنید، در صورتی که گوشی خود را تغییر دهید و مجددا نیاز به اپلیکیشنی که قبلا خریداری کردید داشتید، با ورود به اپل آیدی، دیگر نیاز نیست مجددا آن اپلیکیشن را خریداری کنید، زیرا فاکتور آن اپلیکیشن بروی آپل آیدی شما ذخیره شده است.
  2. این روز ها ساخت اپل آیدی از طریق سایت اپل بسیار سخت شده است، به طوری که تا گاهی صدها هزار تومان برای شماره مجازی هزینه میکنید، اما میان راه که ثبت نام پیچیده میشود، از ساخت اپل آیدی منصرف میشویم و هزینه ای را که خرج کرده ایم را دور میریزیم.
  3. ممکن است پس از ساخت اپل آیدی، رمز عبور آن را فراموش کنید یا اینکه نتوانید اطلاعات آن را بازگردانی کنید.
  4. برخی از اپل آیدی هایی که از کافی نت ها خریداری میشود، کارت هایی است که توسط ایمیل های فیک و رایگان ساخته شده اند! و از جیمیل (ایمیل گوگل ) یا ایمیل یاهو ساخته نشده اند.

ساخت اپل آیدی

ساخت اپل آیدی یا خرید اپل آیدی

ساخت اپل آیدی در ایران به دلیل تحریم هایی که اعمال شده است، امکان پذیر نیست.همچنین برای تکمیل ثبت نام، نیازمند آدرس، کد پستی، شماره تلفن خارج از ایران و شخصیت خارج از ایران می‌باشید.اسامی ایرانی شناسایی و حذف میشود.

همچنین بخوانید:   کوتاه ترین و ساده ترین ترفند مخفی کردن برنامه و صفحات در ایفون !!! | آموزش ویدئویی و تصویری

بهترین کار برای تهیه apple id خرید آن از فروشگاه های دارای نماد اعتماد میباشد

حساب کاربری اپل شما را قادر ‌می‌سازد تا از مزایایی همچون استفاده از سرویس‌های iTunes Store ،App Store ،iBooks Store ،iCloud iMessage Apple Music ،Apple News و Podcasts برخوردار شوید.

ساخت اپل آیدی

شما با استفاده از این اکانت می‌توانید برنامه‌های خود را از iTunes دانلود کنید همچنین به شما اجازه‌ی همگام‌سازی (Sync) تاریخ، مخاطبان از طریق iCloud را می‌دهد و بخش FaceTime (جهت برقراری مکالمه تصویری به صورت رایگان) و iMessage (جهت ارسال رایگان پیامک) برای شما فعال می‌شود.

خرید اپل آیدی

تنها کاری که باید انجام دهید، ساخت یک اکانت Apple ID است.

تا چند سال پیش، از ملزومات ساخت آن، داشتن یک کارت اعتباری بود، اما اپل این قانون را تغییر داده است و بدون کارت اعتباری، قادر به ساخت اکانت در اپل هستید و برنامه‌های رایگان، در دسترس شما قرار خواهند گرفت. سایت بست اپل آیدی با گارانتی مادام العمر به شما این امکان را میدهد تا یک اپل آیدی معتبر وریفای شده تهیه کنید.

خرید اپل آیدی معتبر

اپل آیدی چیست؟ ساخت اپل ایدی چگونه انجام می‌شود؟ روش‌های ساخت اپل‌آیدی کدام است؟

این سوالات برای کاربرانی که از محصولات شرکت اپل، مانند iphone، ipad استفاده می‌کنند ناآشنا نیست و آن‌ها نیز پس از خرید محصولات اپل به دنبال جواب این گونه سوالات بوده‌اند.

جهت آموزش خرید اپل آیدی معتبر در کوتاه ترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب از سایت بست اپل آیدی ، ویدیو زیر را مشاهده کنید.

 

خوب است درباره اینکه Apple ID چیست و چرا کاربران اپل باید به طور اختصاصی آن را برای خود ایجاد کنند توضیح مختصری می‌دهیم. اپل آیدی یا Apple ID یک اکانت یا حساب کاربری می‌باشد که تمام کاربران پس از خرید محصولات اپل باید آن را برای دستگاه خود ایجاد کنند.

همچنین بخوانید:   بدون داشتن پسورد برنامه های اپ استور را نصب کن!!!!!!!

وظیفه‌ی آن در دستگاه‌های iOS کاربردی مشابه با حساب Google در دستگاه های اندروید دارد همچنین نیاز به برنامه‌ها و یکسری از سرویس‌های شرکت اپل مانند App Store ، iWork ، iCloud و iTunes Store تمایل کاربران را هرچه بیشتر به ساخت اکانت سوق می‌دهد.

همچنین بخوانید :

آخرین مقالات

لیست مطالب

14 دیدگاه دربارهٔ «ساخت اپل آیدی یا خرید اپل آیدی ؟»

    1. سلام
      وقت بخیر
      خیلی ها ترجیح میدن که اپل آیدی رو بخرن، و این صرفه جویی در وقت هست.
      ممنون از نظر شما

  1. طاهره عمرانی

    سلام لطفا لینک سایت خرید اپل ایدی معتبر رو میذارید؟ نمیتونم واردش بشم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا